Hundested - Kulhuse pokalen 2012

😀   Lidt af en oplevelse.   😀

Lørdag d. 14. juli skulle blive en stor dag. Hundested og Kulhuse jagtforeninger, skulle vise hvordan 2 så store foreninger kan samle sine medlemmer til aktiviteter, der i allerhøjeste grad drejer sig om skydefærdigheder og social samvær. Jagt er, i korte træk, 2 ting. Fællesjagter og foreningsjagter, hvor man samler alle der har lidt tid, og jagt hvor du tager på vandet eller sidder i skellet, ganske alene. Jeg må nok tilstå, arrangementet, –Venskabsskydningen Hundested – Kulhuse, pokalen, var af den sidste kategori.  🤒
1 (een) mand stillede op lørdag morgen kl. 7.45, sammen med kokken(Simon), der skulle tilberede maden, fra Hundested-Frederiksværk Strandjagtforening. Kenn havde spurgt flere, uden held, men skulle jo egenligt heller ikke være nødvendigt, da det fremgår på flere hjemmesider og har været med i programmet.
Kulhuse strandjagtforening, har de samme problemer, idet det kun var (en del) bestyrelsen. Men dem der så var der kunne ikke bevæge sig efter at have indtaget Simons grillstegte lækkerier.   🤪
Vi blev hurtigt enige om at 1 mand skød for hver forening, blot for at få ansvaret for den rådne kanonkugle, på plads. Jens Erik fra Kulhuse løb med æren, og måtte gå den tunge gang, ind med kuglen og op på hylden, Æv.
Anders

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

Hej
Er banen åben på mandag den 20 september
Mvh Erik Hovgaard

Hej Daniel
Nej det er ikke muligt, banen er optaget.

mvh
Michael

Hej

Er det muligt at bestille tid til lerdueskydning lørdag d.11/09? Og hvad vil det koste for 3 voksne?

Daniel

Ja det er der.