Hundested - Kulhuse pokalen 2012

Smiler stort   Lidt af en oplevelse.   Smiler stort

Lørdag d. 14. juli skulle blive en stor dag. Hundested og Kulhuse jagtforeninger, skulle vise hvordan 2 så store foreninger kan samle sine medlemmer til aktiviteter, der i allerhøjeste grad drejer sig om skydefærdigheder og social samvær. Jagt er, i korte træk, 2 ting. Fællesjagter og foreningsjagter, hvor man samler alle der har lidt tid, og jagt hvor du tager på vandet eller sidder i skellet, ganske alene. Jeg må nok tilstå, arrangementet, –Venskabsskydningen Hundested – Kulhuse, pokalen, var af den sidste kategori.  Syg
1 (een) mand stillede op lørdag morgen kl. 7.45, sammen med kokken(Simon), der skulle tilberede maden, fra Hundested-Frederiksværk Strandjagtforening. Kenn havde spurgt flere, uden held, men skulle jo egenligt heller ikke være nødvendigt, da det fremgår på flere hjemmesider og har været med i programmet.
Kulhuse strandjagtforening, har de samme problemer, idet det kun var (en del) bestyrelsen. Men dem der så var der kunne ikke bevæge sig efter at have indtaget Simons grillstegte lækkerier.   Vild
Vi blev hurtigt enige om at 1 mand skød for hver forening, blot for at få ansvaret for den rådne kanonkugle, på plads. Jens Erik fra Kulhuse løb med æren, og måtte gå den tunge gang, ind med kuglen og op på hylden, Æv. Græder
Anders

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

09.05 | 13:18

Hej Morten
Desværre ikke, vi må ikke skyde på fredage
Vh
Michael

09.05 | 13:14

Hej, vi er en gruppe på ca. 8 som gerne vil prøve lerdueskydning fredag den 24. maj om eftermiddagen. Kan det lade arrangeres?
Mvh. Morten

21.04 | 09:47

Hej Mick
Ved ikke om du selv har set under aktiviteter, skydning mandag 2 påskedag er flyttet til tirsdag d. 23/4