Hundested - Kulhuse pokalen 2012

😀   Lidt af en oplevelse.   😀

Lørdag d. 14. juli skulle blive en stor dag. Hundested og Kulhuse jagtforeninger, skulle vise hvordan 2 så store foreninger kan samle sine medlemmer til aktiviteter, der i allerhøjeste grad drejer sig om skydefærdigheder og social samvær. Jagt er, i korte træk, 2 ting. Fællesjagter og foreningsjagter, hvor man samler alle der har lidt tid, og jagt hvor du tager på vandet eller sidder i skellet, ganske alene. Jeg må nok tilstå, arrangementet, –Venskabsskydningen Hundested – Kulhuse, pokalen, var af den sidste kategori.  🤒
1 (een) mand stillede op lørdag morgen kl. 7.45, sammen med kokken(Simon), der skulle tilberede maden, fra Hundested-Frederiksværk Strandjagtforening. Kenn havde spurgt flere, uden held, men skulle jo egenligt heller ikke være nødvendigt, da det fremgår på flere hjemmesider og har været med i programmet.
Kulhuse strandjagtforening, har de samme problemer, idet det kun var (en del) bestyrelsen. Men dem der så var der kunne ikke bevæge sig efter at have indtaget Simons grillstegte lækkerier.   🤪
Vi blev hurtigt enige om at 1 mand skød for hver forening, blot for at få ansvaret for den rådne kanonkugle, på plads. Jens Erik fra Kulhuse løb med æren, og måtte gå den tunge gang, ind med kuglen og op på hylden, Æv.
Anders

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

11.08 | 14:49

Det er der mulighed for hos os, vi har åbent mandage kl. 18.00 - 21.00 til og med september.
Pris 24 stk. lerduer 35 kr. og 25 stk. patroner 40 kr. pr. person.

11.08 | 14:43

Hvis man gerne vil prøve lerdueskydning, er det så muligt hos jer? Hvis så, hvad er prisen så for dette (vi er 3 personer)

03.07 | 07:41

Hej Svend
Ja i hele juli er der lukket
Vh
Michael

03.07 | 07:09

er lerduebanen lukket i julimåned som normalt ???????

Du kan lide denne side