H-K Pokalen 2013

H-K pokalskydning 2013

😀 D. 6. juli 2013 😀

14 mand have trodse det dejlige solskins vejr og kæmpe sig vej til Kulhuse flugtskydnings bane, 8 fra Hundested og 6 fra Kulhuse, for at kæmpe om pokalen.

Der blev startede op med kaffe og brød, hvorefter der blev skudt til et par lerduer på jagtbanen, og inden bøfferne blev smidt på grillen kunne der lige blive plads til en monte carlo skydning på spids og bagduer. Men selv med kassererens god regne færdigheder kunne han ikke   få pokalen tilbage til Kulhuse.  Hundested fik 24,5 👍due mod kulhuses 24,3 og også i monte carlo skydeningerne gik præmierne til Hundested. 😙

MEN MEN MEN Hundested!!!!! Til næste år d. 28. juni 2014 så er Kulhuse klar igen og så, får i klø. 🤪

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

01.09 | 18:00

Hej Jess
Sæsonen slutter med udgangen af september og starter igen til marts 2020 og vi har ikke flere ledige dage i september hvor vi må skyde.
Vh Michael

01.09 | 17:54

Hej - vi er 6 gutter der gerne vil skyde lerduer lørdag d 5 oktober - kan det arrangeres? Skal vi booke tid - og hvordan foregår det? Mvh Jess

09.05 | 13:18

Hej Morten
Desværre ikke, vi må ikke skyde på fredage
Vh
Michael

09.05 | 13:14

Hej, vi er en gruppe på ca. 8 som gerne vil prøve lerdueskydning fredag den 24. maj om eftermiddagen. Kan det lade arrangeres?
Mvh. Morten

Du kan lide denne side