H-K Pokalen 2013

H-K pokalskydning 2013

😀 D. 6. juli 2013 😀

14 mand have trodse det dejlige solskins vejr og kæmpe sig vej til Kulhuse flugtskydnings bane, 8 fra Hundested og 6 fra Kulhuse, for at kæmpe om pokalen.

Der blev startede op med kaffe og brød, hvorefter der blev skudt til et par lerduer på jagtbanen, og inden bøfferne blev smidt på grillen kunne der lige blive plads til en monte carlo skydning på spids og bagduer. Men selv med kassererens god regne færdigheder kunne han ikke   få pokalen tilbage til Kulhuse.  Hundested fik 24,5 👍due mod kulhuses 24,3 og også i monte carlo skydeningerne gik præmierne til Hundested. 😙

MEN MEN MEN Hundested!!!!! Til næste år d. 28. juni 2014 så er Kulhuse klar igen og så, får i klø. 🤪

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

31.03 | 07:19

Mandage til og med september 18.00 - 21.00
vh Michael

30.03 | 20:57

hej.

hvad er jeres normale åbningstider, under normale tilstande udenfor covid19 ?

Venligst Kenneth

01.09 | 18:00

Hej Jess
Sæsonen slutter med udgangen af september og starter igen til marts 2020 og vi har ikke flere ledige dage i september hvor vi må skyde.
Vh Michael

01.09 | 17:54

Hej - vi er 6 gutter der gerne vil skyde lerduer lørdag d 5 oktober - kan det arrangeres? Skal vi booke tid - og hvordan foregår det? Mvh Jess

Du kan lide denne side