Hundested - Kulhuse pokalen 2012

😀   Lidt af en oplevelse.   😀

Lørdag d. 14. juli skulle blive en stor dag. Hundested og Kulhuse jagtforeninger, skulle vise hvordan 2 så store foreninger kan samle sine medlemmer til aktiviteter, der i allerhøjeste grad drejer sig om skydefærdigheder og social samvær. Jagt er, i korte træk, 2 ting. Fællesjagter og foreningsjagter, hvor man samler alle der har lidt tid, og jagt hvor du tager på vandet eller sidder i skellet, ganske alene. Jeg må nok tilstå, arrangementet, –Venskabsskydningen Hundested – Kulhuse, pokalen, var af den sidste kategori.  🤒

1 (een) mand stillede op lørdag morgen kl. 7.45, sammen med kokken(Simon), der skulle tilberede maden, fra Hundested-Frederiksværk Strandjagtforening. Kenn havde spurgt flere, uden held, men skulle jo egenligt heller ikke være nødvendigt, da det fremgår på flere hjemmesider og har været med i programmet.

Kulhuse strandjagtforening, har de samme problemer, idet det kun var (en del) bestyrelsen. Men dem der så var der kunne ikke bevæge sig efter at have indtaget Simons grillstegte lækkerier.   🤪

Vi blev hurtigt enige om at 1 mand skød for hver forening, blot for at få ansvaret for den rådne kanonkugle, på plads. Jens Erik fra Kulhuse løb med æren, og måtte gå den tunge gang, ind med kuglen og op på hylden, Æv.

Anders

26.11 | 08:14

Tak for svaret Michael. Det vil jeg gøre

26.11 | 06:16

Hej Jacob Du kan komme forbi skydebanen når vi åbner igen første ...

25.11 | 08:14

Hej. Jeg kunne godt tænke mig at gå til flugtskydning . Hvordan komme...

04.03 | 04:22

Hej Claus Vi kan ikke få noget terræn alt er optaget, men tak for forspørgelsen.